View Single Post
Jeg har en litt morsom historie jeg kan dele med folket angående dette her. En vri på hvordan det kan gjøres:

Jeg og min far, som er ganske rolig av seg, var ute. Tror vi skulle hogge juletre eller hva det nå var. En ganske stor trailer kom bak og la seg helt oppi bakfangeren på bilen vår. Far min, rolig og sindig som han er, slapp enda mer av, og la seg ned noen hakk i hastigheten.

Etter et lite kvarter, skulle vi stoppe på en bensinstasjon for å handle noe. Traileren kjørte også inn på stasjonen. Det første far min gjør, er å gå direkte bort til trailer-sjåføren og sier følgende:

- Si meg en ting, er du homofil?

Jeg ble ganske paff, da min sjenerte far spurde dette spørsmålet! Trailersjåføren ble også litt paff, men svarte frekt tilbake:

-Nei, hva faen er det du mener?

-Nei altså, jeg lurte kanskje på om du trodde du fikk deg noe ved å kjøre traileren din så forbanna langt oppi ræven på meg!

Etter litt stillhet, et olmt blikk, brast både trailersjåføren, faren min og meg ut i en god latter! Trailersjåføren beklaget seg og spanderte en pølse og en kola på meg og far!