View Single Post
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
345
Nå greide jeg ikke finne noen tråder rundt HPPD ved hjelp av søkefunksjonen, så får vel like greit spør her. Jeg har eksperimentert en del med hallusinogener, og for ganske nøyaktig 6 mnd siden tok jeg en dose 2C-B, som jeg hadde tatt ved flere anledninger tidligere. Da det var gått en 8-9 timer uten tegn til at visuals ville forsvinne ble jeg ganske bekymret for at jeg hadde fått HPPD. Greide ikke sove før langt på morgenkvisten grunnet tankekjør, og våknet opp et stykke ut på ettermiddagen. Til min store forskrekkelse var hallisene fortsatt der. Så "hieroglyfer" ala dem i Alien filmene over alt i lufta, og dem glitra i alle mulige regnbuens farger. Disse synsforstyrrelsene ble gradvis svakere i løpet av en måneds tid, til de nådde bunn der de har vært helt til nå.

Har nå funnet ut at rusmidler som f.eks Cannabis vekker dem til live igjen, men langt i fra like ille som 2C-B (Ja, jeg har tatt det et par ganger i ettertid, og hallisene henger igjen ganske lenge). Når dem er på "bunn", så legger jeg kun merke til de hvis jeg virkelig forsøker å finne de, så er ikke akkurat noe som plager meg.

Kan dette som jeg har prøvd å beskrive kalles for HPPD, eller kan det være mulighet for at jeg er psykotisk? (var en person som hevda hardnakka at jeg ikke hadde no snev av HPPD, og at det hele var en psykose)