View Single Post
Sitat av Ftnfw
Jeg kan bekrefte at sukker demper både hasj- og sopprus. Det er mange ganger jeg har måtte styrte ett glass saft med masse sukker i, siden jeg har vært for stein for og vise meg ute. Sukker får deg ikke helt nykter, så det blir feil og si at du får en kortere rus, men heller en svakere rus, der du kan kontrollere den litt bedre.


Det er ikke noe snev av sannhet i det der, så jeg tipper du har måtte gjette deg fram til det.
Når man er veldig stein, så blir blodsukkeret ditt dempet, voldsomt, og hvis du da får i deg søtsaker vil blodsukkeret ditt øke, og peaken på rusen vil settes ned.

Du har sikkert lagt merke til at man noen ganger får ett vanvittig søtsug av og røyke hasj. Det har med at blodsukkeret ditt er lavt, og kroppen "skriker ut" etter sukker, eller mat. Vanlig mat får også blodsukkeret opp.
En gang jeg hadde røyka utrolig mye, over en dag, og spist/drukket lite, så var blodsukkeret mitt så lavt, uten at jeg la merke til det siden jeg hadde sittet i sofaen så lenge, og når jeg røyste meg opp så svimte jeg av, FIRE ganger på rad. Hver gang jeg skulle røyse meg opp, etter jeg hadde svimt av, så svimte jeg av på nytt igjen...
Vis hele sitatet...
darn, jeg som var så sikker på at teotien min stemte..