View Single Post
Sitat av nidhogg
Selv mener jeg at det hele har noe med å være åpen for nye ting. Det er bra musikk innenfor alle sjangre, og gir du musikken en mulighet finner du kanskje ut at den ikke er så verst alikevel. Det handler ikke nødvendigvis om å bli eldre, mer om å utvikle smaken sin, selv liker jeg alt mulig nå for tiden.


Noe musikk passer selvsagt bedre etter man har røyket enn annen, men alikevel så handler det om å være åpen, noe man ofte er etter man har røyka.
Vis hele sitatet...



Kunne ikke vært mer enig.
Jeg har de siste årene hørt på hardere og hardere metal, jeg har i likhet til hva noen nevnte tidligere i tråden vært totalt imot elektronisk musikk, samt rap.

Nå i senere tid (innenfor de siste 2 mnd) har jeg begynt å høre på "Infected Mushroom", "VNV Nation", "Cypress Hill", "Pendulum" osv. De som har hørt det vet at dette er meget langt unna hva jeg ville kalt Skikkelig heftig metal, og motstrider samtidig hva jeg tideligere så på som Skikkelig rævva musikk...

Jeg har rett og slett Utviklet min egen musikk smak, og jeg oppfordrer andre til å prøve å ikke være dømmende ovenfor musikk, men istede prøve å skjønne at forskjellige sjangere bærer andre typer kvaliteter.

Takk.
Sist endret av Initzuriel; 10. juni 2008 kl. 19:00.