View Single Post
Dette var vel ikke første gang jeg røyka men 3. tror jeg. Jeg tror ikke jeg har blitt mer ute enn det.

Jeg hadde fått en joint av en kompis A (som er stoner) fordi jeg gjorde han en tjeneste. Jeg og kompis B delte denne jointen ett par dager etterpå.
Jeg og kompis B sto utenfor huset (jeg bodde hos min mor på den tiden). Jeg var alene hjemme, men min mor kom hjem om en times tid så vi måtte skynde oss! Jeg røyka ca litt over halve jointen å merket det momentant omtrent. Jeg tror jeg må ha fått nikotinkick/tjærekick da jeg ikke røyka noe som helst på den tiden. Blei vertfall helt fjern. Jeg og kompis B stakk inn for å chille (dette var på vintern), vi satte oss i sofaen på rommet mitt å så TV. Da begynte jeg å merke det for fullt. Når jeg reiste meg opp føltes det som alt "lagget". Når jeg så meg rundt virket det som hjernen kansje registrerte mindre bilder i sekundet enn den vanligvis gjør (FPS). Jævlig merkelig greier. Jeg fikk uansett veldig noia for at min mor skulle komme tilbake vert øyeblikket og jeg og kamerat B skyndte oss ut. Vi gikk oss en liten tur i håp om at det skulle gå litt over. Jeg husker jeg prata til kamerat B og alt jeg sa hørtes ut som i mitt hode ble sagt med "gjeitestemme" som jeg selv forklarte det som da jeg var høy Husker det også var veldig gøy å røre på kroppen. Jeg fikk litt følelsen av at leddene var litt gele-aktig som om alle bevegelsene var veldig "smooth":P

Kan legge til at jeg kjente det meget kraftig de neste 5-6 gangene etter der igjen.. Det var crazy tider da du ble helt trippa på hasj