View Single Post
* Starcraft 2
dette er som kjent ikke ute enda, men om du likte sc1, vil nok ikke dette bli noen skuffelse : D
du finner mye bra info på http://starcraft2.com/ . der vil du også se en del av gameplayet som venter!

* Call of duty 4
Er en av de få fpsene jeg har giddet å spille gjennom. helt ekstremt delikat gameplay! anbefales i massevis. (men du må tåle litt noe amerika-patriotisme.... noe jeg hater.. men gameplayet veier opp )


* Bioshock
må innrømme at jeg ble litt skuffet over dette (spilte det på konsoll da, så det kan ha litt å si). Dessuten kom jeg ikke særlig langt, så det kan være ting tar seg opp etterhvert.
min oppfatning er at storyen er langt fra så bra som mange vil ha det til, og at gameplayet ofte avbrytes av såkalt hacking (eller rørlegger-virksomhet) sommå være den dårligste gimmicken jeg noen gang har sett.

* Age of Conan
vil anbefale deg på det sterkeste. men om du går for dette kan du ikke rekne med å spille mange andre spill


* Hellgate London
har det selv, og herregud! styr unna! AOC, og selv guild wars slår dette...

* TF2
om du likte cs, men syntes ting ble for seriøst, vil du elske dette

* HL2 EP2
min yndling i serien

* Trackmania United Forever
dette er gratis, og en av de beste bilspill-opplevelsene jeg har hatt på lenge!

* Assasin's creed

Kjempebra story litt repetivt men..

* World of warcraft
nå er det age of conan som gjelder


* Portal
mitt game of the year, uten tvil

* Crysis
om du likte farcry og skaffer en bra pc, kjør på!

vil forøvrig anbefale World in conflict. enspillerdelen er bra og du har lan-mulighet (ingen serial ) sjekk ut videoer av gameplay, for det faller ikke alle i smak, men jeg digger det.


de øvrige kommentarene er bare mitt synspunkt, håper de kan hjelpe deg!

når Sc2 kommer, så hold utkikk etter red alert 3 også