View Single Post
Sitat av Ftnfw
hideout: hvorfor må det så absolutt ha skjedd under produksjon? Det er ikke så vanskelig og drøppe 2 dråper eter i en grammer ren fart...
Vis hele sitatet...

Hvor sier jeg at det må ha skjedd under produksjon? Sier jo at det enten skjer under produksjon - for det er eter i amfetamin under produksjon , men når ferdig produsert fordamper eteren - , da erre ganske logisk at mesteparten av amfetamin med eter i -ikke- er ferdig produsert, men jeg sier jo og at mangen TILSETTER eter til amfetaminen som ikke har eter i seg, pga mangen liker det best slik, og får et "kick" av det. Men det er ikke slik det "skal være ifølge fasitten".

En junke, eller "speed-kjenner" om du vil, tipper jeg vil like best så rein amfetamin som mulig, eller medisin-amfetamin som dem kaller det. En festbruker derimot vil klage på den her, uansett om den har dobbelt så høy renhetsgrad som marsipanklisset

En fest bruker som kjøper seg et grammer til byturen i helgen setter nok gjerne stor pris på om dealern har hevet i litt eter/startgass/koffein - og svelger orda til dealern, "dette er skikkelig marsipan, kommer fra portugal, knallsterk amf!" ;-)
Men er jo såklart opptil enhver hva man vil like, vil bare si at det har ikke noe med amfetaminet å gjøre at det er klissete/whatever, og amfetaminet ikke er noe sterkere i den klumpen du evt må sitte med, men det er mye tillegsstoffer som gir deg en sterkere rus-effekt
Sist endret av et eller annet; 2. juni 2008 kl. 16:42.