View Single Post
Oioi, der var du rask og svare!

Jeg har tre punkter jeg bruker. Den ene (favoritten) er den som går langs tommeln, helt ned til andre siden av albuen, på høyrehanda. På den åra, så skyter jeg alltid lengst nede, i "gropa".
De to andre, er på andre armen, de er også i "gropa", en på hver side av venstrearmen.
Det blir ikke noe blodstripe på noen av de plassene.



siden du antagelig har en _skurv_ som tetter den åra di,
Vis hele sitatet...
Skurv? Du må forklare meg hva du mente med det ordet, det var nytt for meg.
Altså, du mener jeg har fått noe permanente skader på årene mine, fordi jeg skøyt de "ødelagt" på på ett halvt år med skyting nesten hver dag? Det kan jo umulig høres bra ut. Hva kan farene med det være? Blodpropp, dårlig blodgjennomstrømmning, kalde hender? Du vet sikkert mer enn meg.

Siden du allerede er så godt i gang på tastaturet, så kan jeg jo spørre deg om en ting til. Jeg har merket med noen speedtyper, så bruker jeg og bli ekstremt rød og nummen rundt skuddmerket, ser nesten ut som noe alvorlig, og det kan vare opp til 3-4timer kanskje. Hva er dette for noe? Noen jeg har spurt, har sagt at det kan komme fra dårlig uren speed, men jeg synes ikke dette stemmer helt, siden de fleste typene jeg blir sånn av, bruker og funke ekstremt godt, rusmessig.
Sist endret av Ftnfw; 28. mai 2008 kl. 11:56.