View Single Post
Sitat av emphi
Voldtekt ditt, voldtekt datt. Joda, trist buhu fy på oss grisemenn. Så vris hele diskusjonen til å handle om innvandring. IGJEN!

Det er forøvrig en stor gruppe dere diskutere, disse innvandrerne. Vi snakker svensker, polakker, russere, japanere, vietnamesere, arabere, afghanere, somaliere, spanjoler, briter og amerikanere.. Og alle andre som har flyttet hit til Norge. At en voldtekt, eller andre lovbrudd for den slags skyld, er utført av en innvandrer betyr ikke det nødvendigvis at det var en pakistaner eller somalier. Kan like godt ha vært en svenske, og man skulle jo tro at svenskene har de samme holdningene til kvinner som oss nordmenn.

Poenget er, at vi vil uansett få inn noen drittsekker når vi åpner for innvandring. At noen av disse voldtar, raner og lager bråk og faenskap er vel ingen overraskelse..? Det er synd, men sånn er det. Det er alltid et råttent eple i kurven...
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg!

Det første jeg tenker når jeg hører om en 12 år gammel jente som omskjæres og tvangsgiftes vekk til ukjente fettere, er selvfølgelig svensker. Ja, svenskene er brutale! Tenk at for over 100 år siden, kunne de, i likhet med nordmennene, brenne damer på bålet!

Desverre har det seg også slik at britene, russerne, japanerne, spanjolene OG amerikanerne steiner voldtatte kvinner og henger homofile. Og det hele gjør de offentlig. Alle kan se det og venner seg til det. Dermed er muligheten større for at noen kommer hit til Norge og begår kriminelle handlinger som om det skulle vært i sitt eget land.

(Jeg beklager avskjæringen, men kunne ikke dy meg.)
Sist endret av rcW; 22. mai 2008 kl. 00:10.