View Single Post
Sitat av ^ProXo^
Pengene er det som trekkes frem gjennom hele tråden. Du sier at alt handler om holdningen til russen. Holdningen? Kommer ikke pengene inn i holdningen da...er det ikke det hele tråden handler om? Om hvordan de kunne bruke så mye penger på en russebuss?

Dette er bare ett prakteksempel på hvordan folk bestemmer seg for å bruke penger på akkurat det de ønsker? Vi hører om slike ting så å si daglig... jeg vet om folk som har brukt 1000 kroner på en do-kost, 20 000 på en drink og her, 1.7mill på en russebuss... Get over it!

Jeg driter i om guttene har tjent pengene selv eller om de ganske enkelt har fått dem av pappa.

For en utrolig koselig tråd! Den lyser sjalusi alle veier!
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde lest litt mer nøye hadde du sett at jeg sa at det OGSÅ var pengene det var snakk om, som jeg skrev. Men det jeg reagerte på var holdningen dems og ikke nødvendigvis pengebruken dems. Det er dems valg og bryr meg egentlig der hvor ryggen bytter navn hvis noen vil bruke/kaste bort så mye penger på russetiden!

Pengebruken og holdning ligger kanskje i samme gate, men nå mente jeg det vg-nett viste, om hvordan de snakka om toten-russen og slikt...