View Single Post
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
558
kahlodi: Hadde samme greia første gangen jeg røyka meg ordentlig god (altså jeg hadde røyket meg slapp og smilende før, men denne gangen fikk jeg closed eye visuals og fucka tidsbegrep).
Jeg gikk bortover en vei jeg aldri har gått før (har gått deler av veien så jeg visste omtrent hvor jeg skulle), og nå i etterkant har jeg ikke peiling på hvor lang tid jeg brukte. Det var en helt merkelig følelse - som om jeg i det ene øyeblikket var helt edru og tiden gikk kjempefort, så "husket" (har ikke noe bedre ord for det) jeg plutselig at jeg var rusa og tiden sto stille/gikk drittfort om hverandre hele tiden. Det var som å våkne fra en ny søvn en gang i sekundet, der jeg tenkte tilbake på forrige sekund som en drøm jeg hadde hatt for leeeenge siden og ble helt forskrekket over å fortsatt være på samme veien.
Men siden jeg har lest/hørt såpass mye om folk som har det dårlig på hasj pga noia prøvde jeg bare å nyte følelsen så godt jeg kunne, og det fungerte godt. Bare drite i tid (og rom forsåvidt) og gå dit føttene tok meg.
Jeg kom meg hjem, men hvor lang tid det tok aner jeg ikke.