View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av gulunderstrek
Vell skal man se grovt på det så er ikke de med ADHD helt friske. De skiller seg ut fra hva man ser på som et helt friskt menneske. Sier ikke at det er noe feil med ADHD har selv ADD eller noe sånt. (ADHD uten hyperaktivitet eller noe i den duren, har aldri følt for å sette meg inn i hva det er jeg har)

Vill! Ikke vær for rask til å forutsi at du har ADHD, alle blir hyperaktive til tider og ihvertfall med sukker i kroppen, ta heler å stuss litt når du ikke våkner til litt av sukker.

Apeloff hvordan kan du vite at mengdene med ritalin du har putta i deg ikke har hatt noen effekt på helsa di psykisk eller fysisk? Du har jo ikke prøvd å leve livet ditt om igjen uten å spise all den ritalinen, ikke vær for rask til å dømme et medikament som uskadelig. Jeg veit selv ikke hva slags negativ effekt det kan ha eller har, men regner med at det er sunnere å la det være.

Det jeg har merka de få gangene jeg har putta i meg ritalin er at jeg klarer å samle tankene bedre og føler meg litt mer tilbakelent. Som god og fin amfetamin minus 2000 =P
Vis hele sitatet...
Det jeg derimot er bombesikker på er att det ikke har endret tankegangen min, utviklingen min, eller kroppen min. Bortsett fra psyken min der og da.

Eller endret? ja hva faen. Ikke merkverdig vertfall, ikke tatt noe stort steg TILBAKE.

Du kan ikke be meg trekke tilbake påstanden min, det blir som å be alle trekke tilbake sine påstander om att kaffi bruken ikke har endret livet deres stort, bare fordi de ikke vet hvordan livet hadde vært uten kaffi.

Japp kaffi og RESEPT BELAGTE MEDIKAMENT er ikke det samme!!!!!!!!!!!!!!!!!! men ja, du kan jo sette inn en annen substans, argumentet er fortsatt gyldig.

Ser du vekk i fra det faktumet att jeg ikke vet hvordan jeg hadde vært uten rusmiddel er jeg rimelig sikker og bråkjekk nok til å svare på att ritalin bruket som jeg hadde ikke ga meg noen store tilbakefall i tankegang eller utvikling.

mente ikke å være spydig, var bare uheldig med tastingen, er jo litt sent på natta nå (for meg vertfall)


God natt.

Da har jeg omformulert meg til dine standarder, happy ?
Sist endret av Apeloff; 14. mai 2008 kl. 00:56.