View Single Post
Vell skal man se grovt på det så er ikke de med ADHD helt friske. De skiller seg ut fra hva man ser på som et helt friskt menneske. Sier ikke at det er noe feil med ADHD har selv ADD eller noe sånt. (ADHD uten hyperaktivitet eller noe i den duren, har aldri følt for å sette meg inn i hva det er jeg har)

Vill! Ikke vær for rask til å forutsi at du har ADHD, alle blir hyperaktive til tider og ihvertfall med sukker i kroppen, ta heler å stuss litt når du ikke våkner til litt av sukker.

Apeloff hvordan kan du vite at mengdene med ritalin du har putta i deg ikke har hatt noen effekt på helsa di psykisk eller fysisk? Du har jo ikke prøvd å leve livet ditt om igjen uten å spise all den ritalinen, ikke vær for rask til å dømme et medikament som uskadelig. Jeg veit selv ikke hva slags negativ effekt det kan ha eller har, men regner med at det er sunnere å la det være.

Det jeg har merka de få gangene jeg har putta i meg ritalin er at jeg klarer å samle tankene bedre og føler meg litt mer tilbakelent. Som god og fin amfetamin minus 2000 =P