View Single Post
Sitat av Apeloff
No offence, har en bror i fengsel, og mora mi jobber i barnevernet. Jeg har sett en del skrekk scenarioer. Men kanskje du har rett. Jeg mener, jeg skal ikke si att jeg vet nok om dop og hoppe rett inni noe sånt bare fordi jeg har opplevd mer av rus enn mine venner. Tviler ikke ett sekund på att nesten alle andre her på forumet har større erfaring med rusmiddel. Så på en måte synker det litt inn, men på en annen måte føler jeg trengselen for det.

Har sett plenty av skrekk scenarioer.

Er faktisk 1-2 måned siden jeg snortet AMF. Pga. att jeg ble bustet og ja. Like før jeg mistet jobb, fordi det er ikke dette ansatte sine penger skal gå til :P og så følte jeg en sinnsyk skam over det jeg har gjort. Derfor en LANG pause. Snart 2 måneder vertfall, men før det var det ikke værre en 2-3 ganger i uken MAKS på sitt verste, 2-3 ganger i uken.

Bleh, nå ble plutselig argumentene mine for skyting smadret, og jeg traff en liten bump i veien. Er sikkert fint att jeg tenker to ganger på dette. Er alikevell deppa over att det ikke bare ble gitt thumbs up
Vis hele sitatet...
Når du kjenner trengselen for å prøve det allerede FØR du har prøvd det så tror jeg det er best å ligge unna.
Har mine misstanker om at hvis du setter den nåla åpner du døra inn til narkohelvette.