View Single Post
Istedet for å la deg fasinere/skremme av de som sitter her og prøver å dele erfaringer med deg så tror jeg faktisk du trenger å ta deg en prat med en som skyter speed ansikt til ansikt, du leser at folk som har prøvd å skyte amfetamin advarer deg mot å gjøre det, du leser erfaringene dems, men jeg tror faktisk du sitter å ser på dem som en lik person som deg. Ta deg en prat om å skyte amfetamin med en kar som sitter i sofaen og skyter saltvann rett i åra for han ekke bare avhengig av amfetamin, men og av følelsen av en injection. Du trenger faktisk å skremmes litt tror jeg, no offence. Jeg har sett så sinnsykt mangen venner og andre skyte amfetamin hvor det har gått til helvete, jeg har ikke noen erfaring med noen som kan hygge seg med det til kun festbruk. Fengsela er fulle av junkies, instutisjoner er fulle av dem, ingen av dem prater om noe annet enn hvor jævli nåla har fucket opp livet dems, men det første dem skal gjøre når dem kommer ut er å sette seg et skudd. De blir tyver, de mister familien sin, jakten på dop blir mer viktig enn ting de prisa høyt, folk går fra å ha en veldig bra jobb og en aktiv fritid til å bli narkomane, det at du har et a4liv som er under kontroll gjør ikke at du ikke skulle gå på en smell med prøving av dette selv, det betyr bare at i starten har du mer penger og større tilgang til dop så du kan havne enda lengre ut på kjøret, antar dette er ting du allerede vet, så jeg må bare spørr, du vet alle farene ved det, men du vil likavell prøve det for å få et større - - festkick - - , sier det igjen - - festkick - - , anbefaler deg til å gå i deg selv/søke hjelp, evt ligga unna amfetaminen et par måneder for så å snorte det igjen og du vil kjenne et fuckings kick, hva faen gjør du når 0.2 i nåla ikke gir deg et kick lenger?