View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av DonVito
Vel...

Det jeg angrer mest på her i livet, er at jeg lot meg selv teste sprøyta en gang for flere år siden. Etter den gang, gikk jeg aldri tilbake til å innta amfetamin oralt eller nasalt. Så regelen: "Once you pop, you can't stop" er høyst aktuell.

Til og med etter at jeg kom ut fra rehabilitering, og hadde full kontroll på livet så fantes ikke tanken på å snorte amfetamin i hodet mitt. Nei, selv om jeg levde et fullt normalt liv, med jobb, leilighet, dame og rusfrie venner så koste også jeg meg med litt amfetamin to-tre ganger i måneden. Og selv om det var så sjeldent, var det uaktuelt å innta stoffet på andre måter enn ved intravenøs injeksjon(sprøyte).

Enkelt og greit, fordi jeg ikke savnet amfetaminet i seg selv, men rushet det gav meg idet jeg presset stempelet i bånn og lot kjemikaliene starte sin ferd gjennom årene mine.

Ingenting var som "kicket" amfetamin-skuddet gav. Og av den enkle grunn fortsatte jeg å bruke amfetamin, like sjeldent, eller gjerne sjeldnere enn du beskriver. Men hver eneste gang, med nåla i armen.
Når helga var over, kasta jeg fint nåla, og gikk tilbake til mitt vanlige liv, bestående av fulltidsjobb og solskinn.

Derfor fraråder jeg deg på det sterkeste å teste ut sprøyta, ettersom du virker som om du har såpass god kontroll på ting fra før av. Fordi, kicket fra et amfetamin-skudd kan være mer tilfredstillende enn du har godt av.

Nyt heller en rusfri vår

Hilsninger fra DonVito
Vis hele sitatet...
Det betyr mye att du skriver dette, tok meg selv en titt på bloggen din en gang, og kunne ikke stoppe å lese før det ikke var mer å lese. Du har vertfall større innsikt enn meg i stoffet helt 100% og den store tråden din.
Den tenkte jeg faktisk meget mye på når jeg først prøvde amfetamin. Var alltid kritisk og nervene var på spissen fordi jeg såg att det kan gå gale (no offense) men det hjelpte kanskje meg :P

Men vil du se på deg selv som en helt A4 person amfetamin til sides, det er ingenting som skiller meg fra deg når det kommer til dette?

Vil bare være sikker, fordi dette er noe som jeg nesten følte jeg måtte prøve :P

Samtidig er det litt gale å begynde med nålen når du er 15, og potensielt risikere å bli regelmessig skyter.


Vil bare vite om de fleste som fortsetter å skyte har noen kvaliteter/egenskaper som ikke alle bærer.

Tåpelig nok som det hørest ut. Jeg prøver vell bare å finne en god unskyldning for å gjøre det, lure meg selv ^^


Takk for svar.
Sist endret av Apeloff; 10. mai 2008 kl. 23:18.