View Single Post
Sitat av Volch0k
Du trenger ikke ta en sarkastisk uhøflig tone, bare for at jeg spør en ekstra gang.

Men nei, jeg må si meg uenig. Sålenge man har hatt det morsomt, så synes jeg ikke det nødvendingvis er bortkasta. Du setter det sånn på spissen med sprettballen, at jeg skal gjøre det samme.

Synes du å bruke helgene til sosialt sammvær med venner og alkohol er bortkastet, når du kunne jobbet deg opp i karieren istedet?
Vis hele sitatet...
Litt må du da tåle når du stiller rare spørsmål, som er i grenseland til dumt.

Jeg syns ikke de sosiale eventsene var bortkasta, det har jeg heller aldri gitt uttrykk for, det syns jeg var artig. Derimot var alt annet ved spillet gørrkjedelig for meg, og når guilden ble disbanned så hadde ikke jeg noen grunn til å henge rundt lenger.

Jeg tror folk flest verdsetter sosialt samvær med ekte personer framfor å sitte alene med pixler og teamspeak, alkohol eller ei. Men skal ikke si så mye her, har en venn som ikke gjør det... Dessuten har de aller fleste fri på søndager, så da ser jeg ikke problemet med å ta en lørdag på byen i ny og ne. Klatring kan man gjøre i uka. (Hvordan du skal klatre på en søndag ser jeg heller ikke btw).

@Dyret

Du sier mye bra, men må si meg uenig i en liten ting.
Warcraft hadde en dritbra historie, men den greide Blizzard å ruinere med alle WoW-updatene dessverre...
Sist endret av Archj; 9. mai 2008 kl. 22:55.