View Single Post
å bruke myk/hard plast som brønn. Det prosjekte ville jeg lagt på hylla ganske fort.
Plasten vill ta fyr før du i heletatt får fyr på mekket.

Så med mindre du vill innhalere masse svart røyk i trekket ditt ville jeg heller eksprimentert med ting som ikke tar så lett fyr og ikke avgir giftige gasser. Husk brønnen blir fort varm hvis du tar 2-3 trekker på rad.

Å vaske bongen sin med såpe, zalo, white sprit, salmiakk, eddik, plumbo(Jah faktisk). En blanding av såpe og løsmiddler eller annen form for lett syre gjør susen. Bare la bongen ligge.

Etter 2-3 min begynner det å flyte flak opp.

OBS: VASKE/KOKE og lufte GODT etter vask. Jeg lover deg du har renere bong enn de i butikken men tar du ett trekk og du har noe løsmiddler eller annet tull igjen du stryker med.

jeg / venner har vasket bongene våres sånn kansje over 500 ganger. Vi har det helt fint. Men vi vasker og skylder de GODT etter de har fått seg en omgang i fy fy middler


Som sagt så skal jeg ikke anbefale folk å vaske bongen sin i farlige ting for du har mange slapp fisker som tror det bare er å skylde ut så fyre seg trekk og stryker med.(ikke at jeg har hørt om noen)
Vær forsiktig og behandle bongen godt så får alle en god røykeopplevelse
Sist endret av Sigurd4u; 6. mai 2008 kl. 13:23.