View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av lazor
Jeg gjør vell egentli det. men bare for å ikke tråkke i salaten så søkte jeg det opp på wikipedia :

Bevis er i juridisk forstand noe som fremlegges av partene i en rettssak for å påvirke retten til å legge et spesielt faktum til grunn. En annen betegnelse på det samme er bevismiddel.

Man deler gjerne bevismidlene opp i tre hovedgrupper:

* Forklaringer
* Tekniske bevis (reelle bevismidler)
* Dokumentbevis


spørs hvilket "bevismiddel" du vill jeg skal forklare deg! men om du sier det mangler DOKUMENT bevis/TEKNISKE bevis eller FORKLARINGSbevis i denne saken så er jeg oppriktig overasket over hvor grundig feil jeg kan ta! å om du mener jeg legger ord i din munn så si gjerne ifra. jeg har ikke sakt at mann skal dømme han ut ifra tabloidene, men nå har deg seg en gang slik at det er alt vi har å gå på fram til nå. om det er NOEN her som kan si de sitter med noe som helst bevis utenom politiet, som kan forklare NOE av de tingene han gjorde så lytter jeg gjerne, men om 10% av det avisene skriver er sant så sier jeg gass djevelen!
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke egeulf trakk det faktum at handlingene er begått i tvil, heller hva som skal skje med mannen. Du har ikke studert psykologi eller psykiatri, og jeg er glad over at det finnes folk som har det. Når opinionen erstatter domstolen i det å dømme skal jeg flykte til Mars.

(Tok meg frihet til å rette på noen av de emosjonelt framprovoserte skrivefeilene dine)