View Single Post
Kan vel si litt om min opplevelse så langt. Jeg har altså vert med siden beta 2 men har ikke spillt så enormt mye, min høyeste lvl var vel 30, og det tidlig i betaen.

Må si jeg liker questingen i AoC MYE bedre enn noen andre MMO's, de er ganske engaskjerende, spessielt når man kommer litt i gang.
Man får noen valgmuligheter på hva man skal si i questene, som i for eksempel KOTOR spillene.
Men ja, det er altså noen slike "hent sysakene mine" quester i starten, men synes det er en god variasjon på hva man får og gjøre, med det mener jeg ikke at du ikke får lignende quester igjen, men at du trenger nødvendigvis ikke ha 5x "kill quests" i "journalen" din til en hver tid.

Det er en del instancer\dungeons i AoC men har ikke testet noen, jeg vet at "Sacntum of the burning souls" er en av de første "skikelige" dungeons, man må vere rundt lvl 35 så vidt jeg vet.

Bue skyting fungerer ganske bra syns jeg, man kan velge om man vil "sikte" selv eller om du vil bruke venstre\opp\høyre(1\2\3) knappene, fordelen med å skyte selv er at du skyter lengre og jeg tror også at du gjør mere skade etter hvor du skyter fienden på kroppen. Man har også "comboer" som alle andre classer også har... comboer kan man ikke gjøre i "sikte selv" modus, men hadde det vert mulig tror jeg nokk at Ranger classen hadde vert noe "overpowered" pga distansen man skyter.
Sist endret av dansn; 1. mai 2008 kl. 13:08.