View Single Post
Kix
Trådstarter
150
Sitat av zpn*
Det blir galt å sammenligne GTA 4 med World of Warcraft slik du gjør.
I World of Warcraft er det ikke selve spillet folk blir avhengig av, det er hele community'et, og av erfaring kan jeg si at det er ufattelig mye vanskeligere å slutte dersom man har erstattet mesteparten av sine venner med virtuelle kompiser fra X land, og man "sosialiserer" seg med dem daglig.

Jeg tror ikke jeg vil gå så langt som å bruke addicts og GTA i samme setning, naturligvis vil folk brenne av X antall timer her og, men man snakker ikke om å ha oppimot et år inne i spillet, slik som et stort antall World of Warcraft-spillere. Det er det sosiale aspektet som skaper avhengighet, ikke spillet selv.
Vis hele sitatet...
Du har nok rett. Men i våre tider er det aldrig godt å vite... Jeg vet ikke hvordan rockstart har byggdt opp community delen i GTA IV. Jeg tror akkurat det kommer til å komme, som kommer til å være kanskje en av de mest revolusjonerene tingene med spillet. PS2 hadde ikke på langt nær det samme online potensialet som PS3. *Alle* jeg kjenner med ps3 og/eller xbox har nett med disse.

Ellers synes jeg det er veldig synd om det ikke finnes splittscreen..

(Xbox for flere oppdrag, eller episoder ettervert. Men Både PS3 og Xbox vil nok være like ved salg. Flere måneder vil nok gå før ekstramateriale vil dukke opp til xbox. I allefal fra offisialt hold.)