Tråd: Mekketobakk
View Single Post
Sitat av apetiss
noobs, ta siggen frem og tilbake over lightern leenge, til den blir svart og helt krispy. ta tobakken ut og varm opp klumpen og gni? samma åssen sigg man bruker for svarte!

Å røyke uten tobakk er sløs, grønt og brunt.
Vis hele sitatet...
Oi, oi, så tøff du var! Jeg har hørt flere si dette før, men det er jo bare bullshit. Man får i seg like store mengder pot/hasj uansett om man røyker det rent eller med tobakk, men det er mange som har vent seg til og røyke med tobakk, og da vil de savne det nikotinkikket som kicker igang rusen, istedenfor at man må "vente" på at rusen skal sige på.



Til trådstarter:
Personlig så foretrekker jeg og blande med (ikke brent) rød 3, fyrt på maisa og avis eller en stor vannbong, men jeg er nikotinslave.
Jeg har også vært borti det problemet du snakker om en del ganger, og det finnes veldig mange forskjellige måter og røyke hasj på uten og måtte utsette seg for det stygge nikotinsjokket.

Nikotinfrie sigaretter
Man kan kjøpe nikotinfrie sigaretter for eksempel på everybodydoesit og mange andre plasser på nett. Med disse sigarettene kan du mekke som normalt og røyke som normalt, uten nikosjokk. Det er, og vil alltid være, noen som sier at man får nikotinfrie sigaretter med og brenne(roaste/toaste) sigaretten før man mekker, men det er bare tull. Det kan godt hende at man får mindre nikotin i mekkettobakken, men jeg vet av erfaring at man får enda nikotinsjokk av brente sigaretter! (selv brenner jeg sigarettene litt utfor papiret hver gang jeg mekker sigg, men det er mest pga vane, og at man får "finere mekk" (også kalt pulvermekk).
Sitat av everybodydoesit
Herbal Cigarettes are non-addictive and guaranteed tobacco and nicotine free
Vis hele sitatet...

Røyk rent
Man kan jo også røyke det rent, noe som jeg har gjort en god del ganger. De metodene jeg bruker oftest er enten på vannbongen eller denne måten, men istedenfor en melkeflaske (som vist på bildet) bruker jeg heller og klippe av bunnen på en 1,5L flaske, så setter jeg den over nåla på bordet samtidig som jeg holder for tuten og venter på at flasken skal bli fylt opp. Så trekker man!;)
http://img233.imageshack.us/img233/1428/metode1kj5.jpg
Hvis du vil prøve og røyke det rent i en vannbong eller en vanlig pipe, så burde du varme hasjen (som du gjør før du mekker) først, og deretter gni den til pulver først, for da tar det lettere fyr i pipa når du røyker. Hvis du har en vannpipe tilgjengelig vil jeg heller anbefale det over vanlig pipe, fordi det kan fort bli mye hosting ved litt større doseringer, hehe :p

Som nevnt før i denne tråden kan du bruke en (DYR!!) Volcano Vaporizer til og røyke pot og/eller hasj rent med. Denne saken er litt dyr, men for noen kanskje vert pengene. De som ikke røyker noe som helst til vanlig, kan ren hasj også være litt stramt mot halsen hvis man bruker de metodene overfor, men med denne metoden så fordamper virkestoffene i posen (shoot me if im wrong), så det blir mildere enn noen andre metoder.
http://www.rs37.com/vaporizers/volcano-vaporizer.jpg
Sist endret av rbt; 28. april 2008 kl. 13:11. Grunn: kjeder meg