View Single Post
Jeg har også begge konsollene og kjøper det til PS3 av mange grunner.

La meg først forklare litt om det nedlastbare innholdet. MS har punget ut 50 mill. dollar for 2 ekstra episoder som KUN kommer til Xbox 360, men det er også bekreftet at PS3 får unikt nedlastbart innhold. Hvor mye eller lite dette er er fortsatt uvisst. Det er også viktig å vite at dette kommer til å koste penger. For meg som sikkert ikke kommer til å spille gjennom single-playeren, så har dette derfor ingenting å si.

Neste grunnen min er gratis online. Jeg kjøper mine multiplattform spill vanligvis på PS3 fordi jeg ikke enda har betalt for Xbox live og prøver derfor å fortsette sånn. I tillegg har jeg de fleste vennene mine i PS3-miljøet.

Så, for å hjelpe deg. Er du veldig interessert i single-player delen og derfor villig til å betale for de ekstra episodene; kjøp 360-utgaven. Har du betalt for Live Gold og har ca samme antall venner på 360 som PS3(og er interessert i online-delen); kjøp 360-utgaven. Har du ikke betalt for Live Gold og ikke har tenkt å gjøre det; kjøp PS3-utgaven.

En annen grunn til at jeg kjøper PS3-utgaver av multiplattform er at alle PS3-spill er sonefrie og jeg får det derfor til 350 inkl express-frakt fra USA (3 dagers frakt).