View Single Post
Sitat av heiapådeia
Du har jo åpenbart misforstått hele greia her..
For det første handler det ikke bare om retten til å ruse seg, men minst like mye om det at folk må åpne øya, og retten til å utrykke seg.

For å støtte opp organisasjoner som Normal, skal de ha alt annet enn stygge ord, det er faktisk seriøse organisasjoner som bruker lang tid på å i alle fall prøve å få noe gjort.

Det SISTE legaliseringsbevegelsen trenger er en liten illsint adhd-gutt som deg selv.
Vedder høyre skinkeball på at Normal har gjort mer godt enn vondt i forhold til legalisering.

Respekt til alle som kjemper for noe de står for, uansett hva det er.
peace
Vis hele sitatet...
Vist du leser svaret jeg fikk på min forrige post, så ser du nok hvorfor jeg var litt skarp i tonen
Og hva mener du med å åpne øynene? Åpne øynene for hva da?
Ytringsfriheten er selvfølgelig viktig, og det er jo helt greit for meg at folk går i marsjen, men jeg synes lite om at 15 åringer kommer dit for å røyke, og det at ingen gjør noe for å stanse det. Jeg greier ikke å se at å godta noe sånt skal få noen motstandere av legalisering til å endre mening.
Det at politiet grep inn var vel ett ganske så dårlig taktisk trekk, men reaksjonen de fikk har jo ført til at politiet har inntatt en mye mer passiv rolle i forhold til demonstranter, også i andre demonstrasjoner enn hasjmarsjen.

Og jeg kjenner mange som er for legalisering, som velger å ikke gå i marsjen, rett og slett fordi det er flaut. Ved marsjen i fjor var jeg på youngstorvet, og da var det en voksen mann som løp rundt på alle fire og bjeffa. Det er rett og slett for mange slike elementer, og taler som går noe sånt som "de vil nekte oss å røyke bønne, ække det kjiiipt aaa??" og en forsamling som buer.

Og hva har normal gjort som er så bra? Har du noen lenker der de har blitt brukt som kilder til noe, utalelser de har kommet med osv fra noen andre plasser enn normal.no?

Hvorfor finnes det ingen forslag til hvordan en legalisering skal gjennomføres? Det er vel noe normal kunne laga.

Og når du sier "respekt til alle som står for noe" så får du det nesten til å høres ut som jeg ikke engasjerer meg i ting. Det gjør jeg så absolutt, og jeg har nok gått i flere demonstrasjonstog og vært med i flere politiske aksjoner enn majoriteten på rusmiddelforumet.

Dodecha: Greit at du endra posten min, banninga var selvfølgelig unødvendig, men å endre fjortisser til underaldrende blir vel galt? Det heter vel mindreårige?
Sist endret av lanze; 24. april 2008 kl. 20:29.