View Single Post
Jeg skjønner egentlig ikke hva vi griner om her... Det er greit at man skal ha en politisk debatt, men mer skitkasting skal man lete lenge etter.

Det er et kjent faktum at politiske synspunkter er individuelle. Det er greit nok å debattere uenighetene våre, men når det kommer til det punktet der alle sitter og sier "du tar feil, jeg har rett" syns jeg det har kommet til et punkt der vi rett og slett bare kan si "La oss være enige, om å være uenig". Jo! Fordi det går faktisk ann det også, og det er derfor vi har en så fin og demokratisk stat (Norge altså). Fordi folk har rett til å ytre meningene sine, uten at noen skal prøve å hysje på dem.

Jeg skal ikke si noe som helst om hvilket parti av FRP, Rødt, Arbeiderpartiet, SV, Høyre eller Venstre som har rett. Fordi de alle har rett... Alle har rett fordi det er opp til hver eneste person å bestemme om de har rett.

Så til poenget (hvis jeg har et...)! Hva med at diskusjonen "siv jensen som statsminister" går videre, uten at folk skal henge ut enkeltpersoner, meninger eller partier?

Hvorfor kan ikke alle være venner :P Ikke rart det er mye krig i verden...