View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Joeyfuckingstar
Det kommer ann på hvordan du bruker heroin, hvor mye, hvor ofte osv.
Finns da stoffer som er langt mer dødelig om du tenker den veien.
Vis hele sitatet...
tja sann ved førstegangs bruk ja såklart ^^

Men kan du fortelle meg hva er sunt bruk av heroin? eller UFARLIG bruk av heroin, ingen form for rus er vell sunn, bortsett fra "runners high" :P
vet ikke helt hva du vil fram til, men jeg hiver inn noen linjer med irrelevant bullshit å håper jeg treffer blink :P

men, vist du skyter heroin vil jeg tro att det er større sjangs att du setter enda en nål i armene dine enn vist du f.eks skulle hive innpå noen knips.

Tenker du på hvor giftig det er for kroppen?

jeg tenker mere på hvordan det endrer livskvaliteten din. Må du bruke det igjen, hadde det vært kjekt å prøve igjen? kan du bruke flere ganger uten å ødelegge noe av det du har i livet nå?

heroin scorer relativt lavt på alle de punktene jeg har i hodet mitt. I motsetning til andre droger.

Jeg personlig mener att det ikke finst noe sunt forhold til heroin så sant du ikke har planer om å skyte annenhver måned. Du danner fysisk å psykisk avhengighet etter ikke altfor kort tid, så sant du ikke holder disse ukene med abstinens gående mellom hver gang. Derfor er det litt vanskelig å ha ett fint forhold med det.

Men ja som du sier. Dødelig ved førstegangsbruk er det ikke, så sant du skyter rett/snorter samma det, vist vi skal snakke om den drogen som er farligest ved førstegangsbruk er det vell å inhalere løsemiddel :P
Sist endret av Apeloff; 23. april 2008 kl. 14:56.