View Single Post
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
613
Har lenge tenkt om jeg skulle legge ut her eller ikke, har nå fått i meg 4 kalde så gjør et forsøk.

Jeg og 3 kamerater reiste til Bergen fra et sted oppe i fjordane. Vi skulle kjøpe knips og hasj der. Kjøpte 1 hekto med brunt ganske greit når vi kom frem. Vi satte deretter kursen mot en annen bydel for å hente ecstasy som vi hadde bestillt.

Vi skulle kjøpe 100 stk for 7000,- Problemet var at alle pengene vi hadde var i 20 kronere!! (Ikke spør hvorfor) Dette fortalte vi selvsagt ikke vår mann med knipsa, i frykt for at han skulle avslå handelen før vi kom oss dit. Jeg sa til gjengen at dette fikser jeg lett, prater litt med han så går alt bra. Kom oss til dette stedet da, jeg var sjåfør og forøvrig fin i formen etter 2-3 striper med hvitt.

Jeg tok med meg ene kameraten fra bilen og gikk inn i blokka der fyren bodde. Vi gikk inn i kjelleren, og deretter inn i en liten utstyrsbod med masse bildekk+++ Når han så posen med 20 kronere, så ble han jævlig forbanna! mildt sagt! Spurte hvordan i helvete han skulle klare å kvitte seg med så mange mynter..Vekker oppsikt osv. Jaja, etter å ha kranglet i 5 minutter, så gikk han med på handelen uansett. Fikk knipsa i pose og vi var på vei ut igjen til bilen. Da jeg kom til utgangsdøren, så jeg en UP bil som stod ved bilen min. 2 betjenter stod å pratet med siste mann som satt igjen ute i bilen. Han hadde også 1 hekto med brunt der inne. Tankene raste gjennom hodet mitt..Løp tilbake mot boden, kasta posen med knips oppi en svær blomsterpotte i trappeoppgangen. Vi låste døren og ingen sa et ord på sikkert 10 minutter. Når tiden var gått, så sneik vi oss forsiktig ut for å sjekke om alt var ok. Politiet var dratt fra stedet, og vi gikk tilbake til bilen. Han som satt igjen der svetta som faen:P Han hadde sittet der med 100 gram på fanget i en tynn plastpose hele tiden når politiet snakka med han. Forklart dem at vi var på bursdagsfest hos kusina hans i blokka der, og at vi hadde glemt igjen mobilen el noe og bare var inne for å hente den. At purken ikke lukta lunta skjønner jeg ikke! Jævlig flaks vi hadde!

På vei hjemover begynte vi å smake på varene, han ene hadde aldri testa knips før og syntes likevel det var en god ide å prøve på veien hjem. Etter 20-30 minutter ble formen stigendes! Vi hadde ca 2 timer til vi var fremme ved ferjekaia, og spiste knips for det d var verdt hele veien frem. Ferjene går ikke ofte der på nattestid, så vi ble sittende noen timer å vente før den endelig kom.

I bilen hadde vi fyrt piper,dratt linjer på midtkonsollen,samt at det lå knips over alt på gulvet! Når billettøren kom frem til døra, vi fikk sveiva ned ruta, så seig det en jævlig eim av hasj+loco contry musikk så det holdt (Ikke spør, var tilfeldigvis på radioen) mot trynet hans. At han ikke så noe er et under. Vi fikk beskjed om å kjøre ombord, jeg lot førstegangsknipseren sitte ved rattet på kaia, så det var mest naturlig at han også kjørte ombord for å ikke vekke oppsikt (av uante grunner:P ) . Lettere sagt enn gjordt. Han rusa bilen noe jævlig, slapp clutchen brått, med det resultat at vi spant helt ifra ferjelemmen, og over på den andre siden av ferja! Seriøst, vi var den eneste bilen ombord!Og her spant vi over hele ferjedekket, en svart tykk stripe! Gjett om de begynte å lure!

Men de gjorde ingenting av det, er vel ganske liberale i de traktene vi kommer fra Denne episoden har vi ledd av mye etterpå, men der kunne vi blitt busta lett..De tankene har også slått meg selvsagt. Har vel aldri hatt så gull før tenker jeg.

EDIT: En siste historie jeg må få legge til.

En kamerat av meg fikk supernoia på knips. Etter å ha speeda 3 dager uten søvn i forveien, tatt seg en pipe og kasta nedpå 4 knips så måtte det gå ille. Han satt inne på rommet med dama, hadde vert litt ute før på kvelden men først når de ble alene tok psykosen over.

Plutselig åpna han vinduet, før han sa: "Kom igjen jenta mi, nå stikker vi" Han stakk også..Hoppa ut vinduet i 3 etage! Landa på et overheng ca 3,5 meter under (Slikt som beskytter fotgjengere mot regn..Er midt i en handlegate i Førde Sentrum) Før han hoppa derfra og ned til asfalten. Må legge til at han hadde boxershorts på seg, det var også det eneste han var ikledd. Klokken var 10.30 Lørdags formiddag..Midt i sentrum som sagt! Der kommer det en forholdsvis naken mann dalende ned fra himmelen!

Han knuste begge helene i sammenstøtet, men klarte allikevel å løpe inn på en blomsterbutikk som lå ganske nære. Der fikk han lånt telefonen, å ringt til moren sin. Han sa at noen skulle stikke han med kniv el noe, etter som jeg ikke var der i butikken, er dette bare ting som er blitt meg fortalt av familien hans.

Moren kom ned å henta han, så tilstanden han var i, og kjørte rett på akuttmottaket. Det ble konstatert brud i begge helene, og gutten satt i rullestol i 2 mnd etterpå.

Moralen her må være: Ikke hold på for lenge uten mat&søvn.
Sist endret av ranman22; 22. april 2008 kl. 02:24.