View Single Post
Jeg må få lov til å ytre min mening om det bedritne opplastingssystemet, https://imma.gr... Her har du 5 glimrende motiver til 4 mrd pr. stk som skal klikkes på, prosesseres, lastes ned, automatisk skaleres og hates. Det er nå engang greit at siden skal få lov til å reklamere for seg selv, men makan til forstyrrelse og drit, det er nesten så jeg glemmer hva jeg er her for.

Det til side, jeg sier meg imponert over byggverket, det gjennomførthet og lyssettingen, og dette gjør bildene dine pene å se på. Jeg er dog ikke så sikker på at det er din fortjeneste. I og med at bygget er vakkert bør det være grei skuring å hente inn et par vakre frames, men hvis jeg tenker bort den dramatiske lyssettingen er bildene veldig plaine. Fokuseringen er aldrig sylskarp, det vil si - du bruker muligens litt for lav blender. Jeg har lyst til at fokusområdet er litt større. Komposisjonen din liker jeg. Hele "Oslo" er uskarpt i bakgrunnen, og jeg synes de store grå flatene tar litt vel mye plass. Trapp var det eneste bildet jeg likte, men som sagt mener jeg det er arkitektene/lysdesignerenes fortjeneste. Jeg ser ikke det helt magiske i verken komposisjon, teknisk utførelse eller idé.

foto: 0,5 poeng
arkitektene: 5 poeng
imma.gr: -9 poeng