View Single Post
froskenfredrik's Avatar
Trådstarter Donor
Takk for alle positive tilbakemeldinger, og spesielt takk til Chubby og Lundern for god konstruktiv kritikk.

Midtstolpen på Stig på er ikke sentrert og det irriterer meg grønn. Jeg tok to-tre eksponeringer av det motivet, og dette var den eneste uten folk på broen. Folk var mer forstyrrende enn den slightly off center midtstolpen. Vurderer å kjøre en runde i Liquify for å jukse den i senter. Taket på operaen er forøvrig i vater, broen er ikke. Usikker på hvorvidt det er et sjakktrekk.

Oslo - it's all about lines! Her har jeg med hensikt unngått horisontale linjer. Jeg synes det ble litt statisk med horisonten i vater. Mulig det ble litt rotete?

Jeg er enig med dere når det gjelder Gapende tak. Det ble ikke så stilig som jeg hadde håpet. Det hadde blitt renere og penere uten den dumme koppen.

Madammen var som alltid på slep, jeg skulle slengt henne søtt ned på Trapp for å få ro og øyehvile i bildet. Enig.

De buktende linjene i Vegg er herlige!

Jeg digger den nye operaen. Den er utrolig fin. Håper bare standarden i resten av Bjørvika heves så bygget ikke blir så malplassert.