View Single Post
Hei, dette kan dere oppfatte på hvem som helst måte dere vil..

_________________________________________

Hei, jeg heter ******. Jeg er 17 år gammel, og rundt 1.94 høy.. Min kroppsbyggning er tynn + sånn ca..

Nå kommer vi til problemet, jeg var på fest her et par dager siden og jeg drikker ikke så mye (har drukket et par ganger før) så er på en måte av de mere, rolige og omgjengelige (ikke selvskryting). Da lurer jeg på hva jeg skal gjøre i den sitvasjonen hvor en liten plugg på 1.70 som har ligget de siste 5-6 årene på en fordømt benkpress, og ernert seg med kunn creatine og andre produkter i samme standard kommer mot meg, river tak i hånda mi og drar den bak ryggen min, i en retning jeg ikke en gang viste den gikk..

Jeg er ikke noe spesielt tilbakestående, heller ikke dom.. Ikke det jeg vet om iallefall, jeg er veldig flink til å prate for meg og kom meg ut av den sitvasjonen der etter en liten stund, men nå i ettertid har jeg relativt vondt i håndleddet (er ikke av dem som roper høyest når jeg får litt vondt, er vandt med å bite tenna sammen, men finnes vel grenser)og er nåkså irritert over at jeg faktisk var veldig hjelpesløs i akkurat den sitvasjonen.

Jeg har veldig store fordommer mot urettferdighet, og jeg har ikke noe glede av å knekke alle bein i kroppen på en slik person. Men hva gjør jeg om jeg og kjeresten er på byen, og en boler på 2kvadrat meter kommer mot oss og skal skalleknuse meg på prinsipp..? Skal jeg stå der å ta imot hjuling? Skal jeg si opp det jeg nå kaller mit sosiale liv og gå til innkjøp av boler og en benk?

Er ikke spesiellt redd store folk, er kanskje det noen kaller dumdristig.. Men faen, må være ett eller annet jeg kan gjøre? Å er det vettugt av staten norge at en hvemsomhelst skal kunne gå på gsport, kjøpe seg en benkpress og 100kg creatine og heretter rusle fritt rundt i samfunnet og bare kleppe tak i alle som virker litt skjøre for fysisk "combat"?

Har ingen trang for å få noe sånt som "ler deg å sloss pingle eller no.." jeg VEIT det..
Og dette er ingen hats-propaganda spredning om folk som liker å bygge opp kroppen sin fra å være meg, til å være 2 kvadrat meter. Jeg har ingen fordommer mot dere, men for svarte plukk fighter med folk som er på relativt samme størrelse...

(vil på forhånd unnskylde for folk som tar seg noe nær av det jeg skriver, jeg er glad i dere.. men er ganske så irritert akkurat nå)

Im out...