View Single Post
Sitat av Dr_Alzheimer
Så sant så sant, eXpergefacio

Den gylne regel er forresten på en eller annen måte representert i alle religioner, og man trenger vel ikke å være religiøs for å skjønne at det kan være fint å leve etter den..
Vis hele sitatet...
For all del, tror jeg skal la være og skrive noe mer om bibelvers som ikke er i funksjon, eller bibelen ikke en gang er enig med seg selv i. Da blir jeg bare sittende her og skrive til i morra kveld, og ingen vil gidde å lese gjennom posten...

Milligan: Om ikke seksuelt samliv mellom mentalt tilbakestående er tillatt så er dette også feil etter min mening.

Folk bør få lov til å være de de er som en del av sammfundet. Så lenge man går på to bein og kan spise, drite og slenge pisspreik, og kort sagt er menneske. Det køddet om ar homofili er raseavvik osv. henger bare ikke på greip. Og om det så skulle være avvik, skulle de ikke få leve et mest mulig normalt liv likevel. Jeg vil nesten gå så langt at og si at det å nekte homofile ekteskap er utestenging og dermed mobbing. Hva sier Jesus om det?

Så lenge et menneske ikke er til direkte fysisk eller psykisk skade for et annet menneske, eller samfundet. Hvorfor skal det da diskrimineres?

eXpergefacio har en alternativ klesstil og jeg spiser ikke frokost pluss at jeg blunker unormalt ofte..
Vis hele sitatet...
Dette bekreftes.

Tror at vi alle på hver vår forskrudde eller mindre forskrudde måte er et unntak fra samfunnet.
Sist endret av eXpergefacio; 13. april 2008 kl. 00:16.