View Single Post
Sitat av Fashen
stor kunde som oppfører seg bra. der skiller mye. mange kommer med ting og slenger ladern i bordet og skriker og krever ny. de kan drite og dra. folk som kommer og spør høflig etc hjelper vi så godt vi kan. så enkelt kan det og være noenganger hehe
greia er at det er utrolig kostbart for leverandør/forhandler og kunne bevise at kunden har gjort feil. men "gratis" for kunden og bevise at han har gjort riktig.
Vis hele sitatet...
Der sier du jo at det er "gratis for kunden å bevise at han har gjort riktig". Ja.. om det er dyrt for leverandør/forhandler å motbevise er jo deres problem. Forbrukerens rettigheter faller ikke bort fordi leverandør taper penger.

At han fikk ny fordi han er en god kunde som dere ville hjelpe pga hans gode humør så tyder jo det bare på at grunnen til at mange er irritert over feil behandling er at dere ikke gidder? Slik du formulerer deg får jeg ikke inntrykk av at dere ga han en ny lader pga at han er en god kunde. Det kunne jeg forstått. Det du sier er at dere gadd å behandle hans sak fordi dere liker ham, og vips så klarte dere å få en nye gratis lader.
Sist endret av Graps; 10. april 2008 kl. 15:11.