View Single Post
Uten å tråkke noen på tærne, kan jeg godt si at jeg personlig mener at innvandringen i Norge har gått veldig langt. Jeg vil mye heller hjelpe folk i nød ved å sende penger eller annen støtte til de aktuelle landene, enn at de skal komme hit for å bli. Vi skal ikke like gjerne ta inn hele Sudan da? Der kriges det jo..
En ting er å motta flyktninger fra områder hvor det er farlig å oppholde seg, men, jeg mener hvertfall at det ikke ville vært noe galt i om de reiste hjem igjen når urolighetene dempet seg. (Som mange ikke gjør).

Så til det at mange mener at innvandrere gjør Norge til et mindre trygt land...
Er det trygt for oss å ha personer som f.eks. Mr. Krekar her? Norge har blitt betraktet som et potensielt terror-mål tidligere. Hadde vi blitt det om vi bare hadde holdt oss utenfor?
Grunnen til at jeg er redd for å gå i bakgatene på Grønland om natten er ikke at alle utlendinger er farlige og er ute etter meg, men at det rett og slett er større sjans for å bli ranet, banket opp, havne i bråk der enn mange andre deler av Oslo.

Synes dette med innvandring for/imot har blitt en håplød debatt. Du skal være forsiktig med hva du sier for ikke å bli stemplet som en "rasist". Om jeg bruker uttrykket "Jævla somalier", er det nok til å få meg buret inne, men om en innvandrer sier "Jævla norske", får han et klapp på kinnet og nye sko.

Ikke ta alt jeg skriver så bokstavlig folkens..