View Single Post
Sitat av vidarlo
Er ikkje det historia om fjøra som vart til fem høns? Det var en nederlandsk bank som slutta å produsere sparegriser med logoen sin. En plass oppsto et rykte om at det var pga. muslimsk press. Banken benekta dette. Norske nettaviser tok saka og vg var moralsk fornærma på vegne av heile det norske folk...

Du har ekstremister over alt. Sjå t.d på Børre Knutsen og Ludvig Nessa...

Eg vil snu på spørsmålet: kvifor skal vi ikkje ta imot dei? Kultur er ikkje ein statisk ting, og har kontinuerleg forandra seg så lenge menneske har kommunisert. Menneske har alltid flytta på seg - ikkje over like store avstander og like kjapt som i dag, men like fullt er ikkje masseforflytninger noko spesielt nytt. Om du går tilbake til vikingtida hadde Noreg omfattande handel med middelhavsland...

Edit: og kinseek har nok fullstendig fuckings rett desverre. Du er et eller anna jævla nazitroll.
Vis hele sitatet...
Hvor har du det fra? At det var slik det utartet seg?

Jeg har ingenting imot nye kulturer i landet. Hjertlig velkommen. Jeg er ikke rasist på noen måte, men vil si at mye at det som blir tatt inn i landet av "kultur" kunne vi vært spart for. Det har landet rett og slett ikke godt av