View Single Post
Vill!'s Avatar
Trådstarter
155
Sitat av Potrick
Vel. Har møtt en håndfull slike mennesker, både i og utenfor russammenheng.

Jeg vet at det stort sett har grunnlag i et behov om å vise seg fram og om å heve seg over andre fordi man har så sinnsykt elendlig selvbilde, så jeg gir som regel blaffen i dem. Én ting irriterer meg grenseløst dog, og det er at det er så ufattelig vanskelig å diskutere med disse menneskene. Det hvirker som om flertallet av de diskuterer for å konkurrere, og viser null forståelse for det du sier, men er ute etter å ta deg på de små detaljene du kanskje uttrykte upresis...

Møtte en slik igår jeg også faktisk, men da ble temaet sattanisme. Det værste med denne karen var at han alltid avbrøt meg, så tilslutt ga jeg opp, røykte meg altfor stein, og nikka litt når jeg følte det var nødvendig og kom med en liten kommentar for høflighetens skyld.
Vis hele sitatet...
Kjenner til dette. Verden er fyllt til randen av ignorante idioter. Eksprimenterer du med rus, er glad i alternativ musikk, eller er generelt ikke altfor mainstream i livet ditt, møter du mange sånne folk.


Forøvrig vil jeg si at dop er kult med tanke på hva du ser, opplever og føler deg. Ikke i en sosial sammenheng.