Tråd: Selvmord
View Single Post
Sitat av Rottegift
Sånne situasjoner har en tendens til å vise folk "the rock bottom", og det faktum at du gikk så langt at du meiet henne ned for å redde henne kan ha bevist for henne at noen faktisk er glad i henne. En av de vanligste grunnene til angst/depresjon er jo som kjent frykten for å ikke strekke til; følelsen av verdiløshet. Men nå er ikke alle i helsemyndighetene helt inkompetente heller, så jeg regner med de har en tommel og en pekefinger med i spillet de også
Vis hele sitatet...
Snakket med henne om det i ettertid faktisk å hun satt pris på hva jeg gjorde. Ble stygge arr av saksestikkene, så var nok best å slokke lyset før hun ødela seg helt.
Legen lurte på om hun hadde tatt noe dop, for hun virket helt rar å gikk ustødig osv. Så jeg måtte bare fortelle hele episoden med at jeg hadde slått henne ned for å få slutt på saksestikkingen.

Han sa at det var farlig å slå folk i svime, men at jeg hadde gjort det rette både ved å kjøre i fylla dit og slå henne med med en kost.
Så..det er ikke ofte man både kjører i fylla og slår ned folk, og i tillegg for skryt for det!!