View Single Post
gode råd dyre??
jeg har vært hard på nesa siste mndene
(har farta i fler år,men brukte å vær flinkere å holde d til helgene)
og spes siste ukene så har det blitt farting vær dag. har røyket oss ned igjen og fått et par tima på øye nesten vær natt (restutisjon/hvile e nøkkelen til å kunne gire uten å brenne opp haude så j.... )
det har vært endel kryssera og div. "snopeposer" innabords i tillegg, men spm mitt;

kropp og sjel trenge ei pause no(blitt for tynn nå,ser prega ut føler jeg selv) og jeg lurte på for dere som har vid erfaring me nese, vil jeg ha store downers når jeg plutselig slutter ,ja si nå over helga, vil nedturen(ja e vet en nedtur er relevant,den e hva du gjør den til men??) være langvaring (dager,uker)?

Ligger i sengen med fin fin form nå,har shina HEILE huse og alt ser flott ut =D hehe..
og jeg må innrømme ovenfor meg selv nå at, jeg gruer meg veeldig til siste nesa på forhåpentlivis søndag. MEN poenget mitt her er jo om noen av dere traverene/oldschool
har gode råd mot tiden etterpå?? har helst ikke lyst å proppe i meg masse blå o.l, men det er vel kanskje fare for at nedturen blir tung å bære vist ikke. ?

Setter pris på feedback, gjerne fortell om egne oplevelser iforhold til lignende situasjoner og snakk rundt

((konkrete tips, "dette gjor jeg" lister o.l er supre tilbakemeldinger!))
Ha ei fin natt alle sammen!

^fullrulledama