View Single Post
Når det gjelder Street Fights er det en selvfølge, det finnes ingen regler.
Når det ikke finnes regler er det bare å banke løs å håpe på det beste, ingen ting kan tolkes som feighet da det i værste fall kan handle om liv og død, den eneste meningen med denslags gatekamp er hvordan du får motstanderen i bakken, uansett hvilket skikk han er i, ballespark med en god uppercut eller et hammerpunch mot halsen som følger er altid en sikker vinner.
Jeg vil anbefalle å ta et raskt søk på google ->"how to kill a man with your own hands"
samt last ned E-book versonen "Martial-Arts Pressure Points - Military Hand to Hand Combat Guide"

Enkle beskrivninger om hvor og hvordan man skal slå, og i værste fall drepe motstanderen. Skaderisk øker jo hardere man slår. halspartiet er kjenslig og personlig nøler jeg ikke med å ta den veien om jeg havner i bråk, man vet aldri hvem du havner i basketak med å om du faller kan motstanderen like godt ta en finale med American History X i bakhue å da ligger man dårlig an, tenk deg de som skal rydde opp etter deg da, når kjeveben, tannkjøtt å nesebrusk ligger spredd utover gata som en søplesekk som er voldtatt av 15 sultne kråker.

Jeg mener å huske (rett meg om jeg tar feil) en lov i Norge som sier at om du blir angrepet av noen har du lov å ta igjen etter 3slag, hva du gjør som følger er opp til deg og vil annsees som selvforsvar i retten, selv om motstanderen hadde ligget på likhuset da rettsaken begynnte. Vitner er selvfølgelig et must ved et sånnt uhell.

Mvh rotskrot.