View Single Post
Sitat av ivioyner
The work of Dr. Duncan MacDougall, who in the early 1900s sought to measure the weight purportedly lost by a human body when the soul departed the body upon death. MacDougall weighed dying patients in an attempt to prove that the soul was material, tangible and thus measurable. These experiments are widely considered to have little, if any scientific merit, and MacDougall's results varied considerably from 21 grams, but for some people this figure has become synonymous with the measure of a soul's mass [1].
http://www.snopes.com/religion/soulweight.asp

Eteren har forresten blitt avskaffet for lenge siden. Vitenskaplig definert begrep so ble forkastet da observasjoner om lysfarten ikke stemmer overens med det man antok eteren var.
Vis hele sitatet...
Wow! Her har man fakta i orden. Det er iallefall denne energien jeg (har trodd) jeg har ladet chacraene mine med, ved å ta den opp via beina. Det føles også som hjertebank når jeg jobber med hjertechacraen(?) og som en klump i halsen når jeg jobber med den som ligger der.

Jeg bryr meg egentlig ikke med å få bevist noe som helst, bare jeg får de astrale reisene mine. Overnaturlige eller ei. Det kan forresten anbefales til alle som gidder å bruke litt tid på å trene seg opp til det. Hvis du får det til kan du: flyve, puste under vann, være vektløs, pule, reise hvor du vil osv. vet ikke hvordan det er å ta rusmidler i den tilstanden, men skal teste det ut neste gang jeg får det til. (Først må man inn i alfa-søvnen, en slags transe tilstand, for deretter å gjøre masse "øvelser", så der er lett å bare sovne fra hele greia). Litt off topic kanskje?