View Single Post
Sitat av Lootfisk
Etter å ha lest denne tråden føler jeg meg ekstremt voksen og heldig. Det blir flaut når gutter (og jenter), hvor jenna jameson på dataen er nærmeste damekontakt de har, uttaler seg om hvordan forhold fungerer.


Tror du det er så enkelt? Om du virkelig elsker personen som dreit seg ut da? Livet er ikke helt identisk med Days of our Lifes!

Gothqueen, du mener også at man må være over femti og vært i et forhold som har vart i mange år før man kan vite hva å elske betyr?

Jeg er nitten år, er i et seriøst forhold som hittil har vart i seks måneder, og sier jevnlig til kjæresten min at jeg elsker henne. Og jeg mener det virkelig. Hun var nettopp på ferie i utlandet i to måneder, noe som gikk helt fint. Ikke alle som sprer beina med en gang man er out of sight av kjæresten sin.

Til det som er nevnt før; tillit er alfa og omega i et forhold.
Vis hele sitatet...
Jeg mener at om man er 19 år, og har vært sammen med en dame i 4 måneder (6-2 da hun var bortreist) bør man heller holde seg for god til å kommentere noe som helst!

Det er jo ganske innlysende at dere ikke har rodd langt på fjorden, om dere bare har vært sammen så lite!

Så for å si det slik: Jeg garanterer deg en annen oppfatning når dere har vært sammen noen år.

Edit: Du kan kanskje si noe om kjærlighetsfølelsen du har, og forrelskelsen, men du kan neppe ha noe glupt å komme med når man snakker forhold!
Sist endret av hyys; 9. mars 2008 kl. 00:46.