View Single Post
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
408
Ta bort rasismeparagrafen er foreslått lengere oppi tråden her. Flott idè! Altså minoriteter trenger ikke beskyttelse, de er jo så mange (derav navnet), Uansett kommer de jo hit og tar alle jobbene våre og snylter på trygdeordningen.
For slikt gjør jo ikke hvite, rene, flinke nordmenn! Nei de arbeider flittig innenfor reklamebransjen eller media hvor de sprer sannheten om denne mørke bermen som truer vårt tradisjonelle norske levesett med coca cola, tacos, kebab, og tekno-gadgets produsert i kina.

Jeg er luta lei av aldri se en hvit mann ansatt noe sted. På alle arbeidsplasser er det turbankledde mennesker med skjegg og TNT teipet til brystet. Og forøvrig kan vi ikke slutte å kalle det RASISME? Det er slikt et stygt ord, kan vi ikke heller kalle det "redd for mørket" eller "Forkjærlighet for A4 ark fargen"?

Om Tommy Myrbostad kommer til å bli banket av Vigrid? Nei, nei. Bare fysisk disiplinert.

Vigrid burde respekteres for at de tør å ytre meningene sine som tilfeldigvis, og helt ubegrunnet, er litt kontroversielle? Vel la meg da i den ånd, og under forventet beskyttelse av slike liberale og tolerante mennesker som jeg mistenker at du er, legge frem et annet litt kontroversiellt forslag: Leglisert pedofili og voldtekt. Her har vi hundrevis av forfulgte og misforståtte mennesker som kun prøver å spre litt kjærlighet. Jeg mener bare se på dagen små barn og kvinner, bare klesstilen deres formelig skriker "Jeg vet jeg sier nei, men du vet at jeg mener ja, tusen ganger JA!"

Det er gang på gang bevist av forskere at alle analvoldtatte småbarn vokser opp til å bli ekstra velfungerende, lykkelige voksene med et fantastisk selvbilde. De fleste voldtatte kvinner ender jo lykkelig gift med sin voldtektsmann. VOLDTEKT er enda et eksempel på et altfor stygt ord på en slik harmløs handling "Overraskelses sex" føler jeg er mer beskrivende.

Nei jeg vil ikke at dette innlegget skal bli tatt seriøst, akkurat som at noen som mener at jeg burde respektere noen KUN fordi de er "modige" nok til å ytre en kontroversiell mening ikke vil at jeg skal ta dem seriøst. Kan hende at du her sier "Jo, det vil jeg" men jeg vet at du egentlig mener "Nei, det vil jeg ikke" du skitne lille debatant. Grrr.
Sist endret av CaptainP; 3. mars 2008 kl. 10:16.