View Single Post
Sitat av [GC/Betater]
Jellow: ""De som er negative til narkotika er de som aldri har proevd det, og de som suger i aa bruke det."

Bra sagt seier du? Vel..
Vis hele sitatet...
Jeg syns det er ganske bra sagt.
Tenk paa det. Naar vi snakker om de som aldri har proevd det, saa snakker vi gjerne om den gjennomsnittlige innbygger. Akkurat som jeg, foer jeg begynte aa lese litt rundt.
Det vi faar hoere er at HASJ er den store inngangsportalen til drogenes verden. Derfra gaar det bare nedover og nedover. Man trenger mer og mer for aa i det hele tatt aa komme seg opp til de nivaaet man var paa i utgangspunktet. Saa begynner man med extacy. Saa speed, saa heroin og saa tar du overdose.

Det var det jeg trodde en stund. Jeg var veldig negativ til alt som var ULOVLIG!

Saa snakket jeg med folk som hadde proevd litt. Folk som hadde lest masse. Folk som etter min, og mange andres mening har et veldig sunt forhold til ulovlige substanser.
De har utviklet seg positivt paa utrolig mange punkter. Disse folkene vet da hva de gjoer, og de vet alt om hva de gaar til. Altsaa folk som er FLINKE til aa bruke det.

Saa har du folk som ikke er flinke til aa ta stoff. Det er gjerne de som faar problemer, og som havner utpaa. De du kanskje slaar av en prat med mens du venter paa bussen. De legger ut om hvordan de havna utpaa, om hvordan de laante penger, hvordan ditt og hvordan datt. Hvorfor tror du de havna utpaa? Jeg toer satse en Baht paa at de ikke visste hva de gikk til, eller hvordan de skulle haandtere stoffene. De var ikke forsiktige nok..

Jeg er absolutt ikke positiv til alle stoffer. Tvert imot. Jeg sier bare, som mange foer meg, at hvis du vet hvilke stoff du boer holde deg unna, hvordan du skal ta de, hvem du skal ta de med, hvilken situasjon du skal vaere i, alt det her. Kort sagt, hvis du gjoer et bra forarbeid, saa burde ting gaa bra.

Jeg beklager hvis dette her ble litt rotete. Klokka er halv fire her borte:P
Sist endret av Jellow; 25. februar 2008 kl. 21:37.