View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Kaunda
Du er totalt på jordet. Men du er antagelig ikke en dag over fjorten, så jeg unnskylder deg.

I rundspørring som Dagbladet gjorde blant samtlige politikere på Stortinget, svarte fire av 165 at de hadde prøvd hasj i sitt liv.

Jens Stoltenberg selv går ut og advarer ungdom på det STERKESTE mot å eksprementere med stoff. Han klarte seg bra, mens søsteren hans Ninni ble narkoman med stor N. Livet hennes har vært og er et helvete, med enkelte gode perioder innimellom.

Et kroneksempel på hvordan detaljer rundt valgene som gjøres i ungdomsårene styrer livet og skjebnen til enkeltmenneskene.

Er du trygg på at det er en Jens som bor i deg og ikke en Ninni?
Vis hele sitatet...
Ville dog tro att det fleste politekere vet att der er politisk selvmord å gå på stortinget med en stor spliff i kjeven

Overklassen er ikke nødvendigvis bare politekere, så stortinget har niks å fuckings nada med saken å gjøre, jens kan bli brukt som en referanse dog fordi han er en del av overklassen.

Too fuckings bad for Ninni, folk som henne vil alti komme og gå. Vil alti være noen som kommer til å ødelegge livet sitt pga. dårlig struktur og andre egenskaper de gjerne har hatt lenge før de ble introdusert til knark, knark er bare et hjelpemiddel for dem å fucke opp livet sitt med.

Er verken en ninni eller jens jeg. Jeg er meg. Og kommer ikke til å slutte med stoff med det første, og har drevet med droger vertfall en liten periode. I gode og dårlige tider, ikke steppet noe sykt opp med forbruk.

Har dog sett en del av postene dine å har ingen planer om å prøve å overtale deg eller rett og slett frigjøret sinnet ditt iom att det virker dumt, du henger her bare for å spytte ut dumme poster. Stortinget har niks å nada med overklassen å gjøre i det hele og storet, derfor kan den undersøkelsen gå opp i ræva di