View Single Post
Sitat av Restyle
Nei, det gjør ikke jeg heller. Gjør det av samme grunn som deg - jeg gidder ikke betale for noe jeg kan få gratis

Men det skader ikke se ting fra andre perspektiver, og at dem prøver, om enn ikke stoppe, men begrense slike situasjoner som dette - burde de fleste åpenbart forstå. Da andre menneskere taper millioner, om ikke milliarder på grunn av dette.
Vis hele sitatet...

ja, jeg ser det delvis fra dems side, så derfor begrenser jeg meg til det jeg trenger/vil ha.. er mange her i verden som laster ned absolutt alt de finner, bare for å dele videre, men jeg laster bare ned de sangene jeg får hekta på, og laster bare ned de filmene jeg seriøst vil se.. og jeg deler ikke videre..

er sannsynligvis mange her som syntes det er kjipt, at folk bare laster ned, og ikke deler videre, men det er min måte å "støtte" filmselskapene o.l. .. og jeg laster stort sett bare ned ting på TG..

og jeg forstår at de saksøker de "store" delerne, men det er bare teit av dem å angripe oss "smådelere" .. hvis de skal straffe alle oss som driver smått, så trenger de mange flere ansatte.. xD
Sist endret av ThexZed; 25. februar 2008 kl. 16:30.