View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av LowRider
Eg syns nå det at alkohol er betre enn narkotika.

me narkotika kan det sjå ut som det lettare balle på seg. Du får ikkje den samme rusen av den samme mengda hasj, og for å få den samme rusen så må du ha meir, evt gå opp eit hakk til neste stoff. Mariuana eller kva som er neste i rekka.

Med alkohol følger eg at det ikkje er så mange fleire skritt å ta.
Du kan gå opp til sprit og heimebrent, men stort lenger enn det går det ikkje med alkohol.

Eg seie ikkje at alle som ruser seg på hasj før eller seinare går videre, eg seier at det er lettare sidan det er tilgjengeleg.
Mens med alkohol så kan du bare, drikka meir...
Vis hele sitatet...
Null erfaring, og prater bare piss

Tja det er jo sant. 01 - 03g første gangen, når du er innrøyka som bare faen må du jo kanskje røyke ett heilt gram !!! og det koster jo 150 kr !!! helt sinnsykt !!!

Og so sant du ikke misbruker hasj blir ikke toleransen din så syk. Og vist toleransen din faktisk stiger og du trenge meir, er fortsatt 1G av helt ok pot ALTID nokk for å blåse hue av deg. Ellers kan du jo bare kjøpe inn en mer potent type hasj

"du får ikkje den samme rusen" det skal forøvrig nevnest att hasj og marihuana har samme virkestoffet i seg THC og derfor blir det ikke et steg opp

Og folk som jakter på cannabis rusen har ingen planer om å skyte opp heroin bare fordi att de no treng 0,5 g hasj å ikke 0,2g hasj for å bli blåst vekk

Og ehhh en person som har drukket seg drita på flaska hver helg i et år må ha mer for å oppnå samme rusen som en som aldri har gjort det



Jeg ser att du har dine meninger det må du for all del ha. Men når du debatterer på et forum som dette skader det ikke med litt research