View Single Post
Sitat av DonTomaso
Det største beviset på at man kan få hjerneskade av rusmidler, er at etter bruk av hasj og marihuana er det mange som tror at reggae og ska er bra.

Poenget mitt var at det ikke er rusen/rusmidlene i seg selv om gjør at man endrer musikksmak. Det som spiller inn er folka man er med, stemningen samt det faktum at man faktisk blir eldre. Jeg hørte på islandsk synthpop da jeg var yngre. Det gjør jeg ikke nå, og det er ikke fordi jeg nå eventuelt tar meg en joint i ny og ne.

Jeg irriterer meg enormt over folk som tror de er så inni helvete spesielle fordi de røyker ulovlige rusmidler, og at man blir så voldsomt livserfaren og plutselig skjønner ting som "vanlige folk som ikke røyker" ikke skjønner. Dette gjelder også musikk.
Vis hele sitatet...
Joa det kan godt være. At det ikke er at man putter det i seg.
Men når man begynner med drogar så henger man gjærne med andre folk som tar drogar og musikk smaken deres påvirker. Så igjen så blir det drogane som bestemmer.

When im right im right, but when im wrong i could have been right so im still right.

Man får jo gjærne ett annet perspektiv på ting etter man har prøvd forskjellige rusmiddler. Samme som man får ett annet perspektiv på ting når man vokser opp. Så ville nok tro at bruk av rusmiddler kan endre musikk smak.
Kansje litt logisk også hvis man tar ecstasy fks.
Er vell ikke flertallet som velger Rap/hiphop over elektronisk
Men igjen dette er under rusen. Men hvis man begynnte å høre på sånn musikk ville det automatisk gjøre at du ble vant med sånn type musikk og du ville begynne å like det

EDIT: skrive mer
Sist endret av Sigurd4u; 11. februar 2008 kl. 16:31.