View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Joachimsen
Føler jeg blir provosert nå. "Håper at Iran bomber Isreael til helvette" eller hva faen du sa. FUCK deg, dine og alle de andre jævlene du er glad i. Jeg har familie i Israel. Det eneste Israel har bombet i Iran er et atomkraftverk som garantert IKKE var ment som en energi ressurs.
Vis hele sitatet...
Eg meiner det staten Israel gjer er statsterrorisme. Dei undertrykker med vitande og vilje ei stor folkegruppe, totalt i strid med folkeretten. Det er *forkasteleg* i mine auge. Endå meir forkasteleg blir det når ein ser på kva Israel gjer for å rettferdiggjere aksjonane. Behov for tryggheit? Har ikkje palestinske menneske samme rett på tryggheit som Israelske borgarar? Har ikkje Hamas full rett til å skyte på ei okkupasjonsmakt?

Om du ser litt på tapstalla så døyr det ti gongar så mange sivile palestinarar som israelarar. Det er ein ond sirkel, som fører til meir militante grupperinger (for om du har alternativet mellom å krige mot dei som okkuperer landet ditt, og døy eit par år seinare utan utsikter til jobb så er det lett å ty til våpen).

Og kven i *helvete* har gitt Israel rett til å bombe iranske atomkraftverk? Skal Noreg ha rett til å bombe Three mile island, fordi USA potensielt kan bruke det til å lage atomvåpen? Noko USA faktisk har bevist at dei er villige til å gjere. Eller kva med Sellafield, som er eit anlegg som historisk har vore tett involvert i atomvåpenindustri og i tillegg ført til utslepp av technetium?
Sitat av Joachimsen
Tror du/dere at det bare er Israel som er urettferdige og onde her?! Hver jævla dag ramler det ned raketter i nabobyen til familien. Hamas i nord og palestinere i sør. Klager de? NEI.
Vis hele sitatet...
Hirr, kvar jævla dag bomber israelske fly palestinsk territorium. Faktisk så har eg rimelig liten medfølelse med israel.
Sitat av Joachimsen
Før handlet konflikten om at noen ortodokse jøder stjal landområder fra palestinerene som Israel ikke hadde noe som helst krav på. Jævlig dårlig gjort - men nå er det desverre mye mer komplisert.

Har noen her besøkt Israel? Vell, da la dere sikkert merke til hvor langt "tilbake" de omkring liggende arabiske landene er. Dette har selvfølgelig litt med USA å gjøre, men det er fakta at jøder er meget gode forhandlere.
Mens i de andre arabiske landene og arbiske bydelene er det mye skitnere og slik. Det er en ond sirkel - muslimene vil ha tillgang til de fruktbare områdene og industriene som Israel har gjennomført - Israel vil ikke det samme fordi at de er redd for at landet skal forfalle.
Vis hele sitatet...
No høyrest du heilt ærleg ein tanke rasistisk ut, men vi lar det ligge.
Sitat av Joachimsen
Dessuten: nesten samtlige av alle fredsavtaler har blitt avbrutt av selvmordbombere.
Dere kan si hva dere vil - det faktum at en mor er stolt når hennes barn har sprengt seg selv i filler for å hevne seg på jødene, ja da er noe galt, UANSETT hvordan man vrir og vender på det.
Vis hele sitatet...
Ja, for Israel har jo stortsett ignorert sin del av fredsavtaler, og m.a bygd ein mur. I 2000 vitja Ariel Sharon tempelhøgda, som er svært heilag for alle religionar, *UNDER EI MUSLIMSK HØGTID*. Kvifor gjorde han det? For å provosere? Det førte til opprør i dei palestinske områda, med god grunn.

Merk at eg bryr meg faen om det er jøder eller ikkje, har ingenting imot dei, men eg har noko imot staten Israel.