Tråd: gjenger
View Single Post
Sitat av [GC/Betater]
Bratsj: jeg skjønner ikke poenget ditt jeg! Faen til dum jeg må være

Men det kriminelle gjengmiljøet av "utlendinger" er økende og har ocvertatt etter mange norsk gjenger. DET er en farlig trend!

Mhm, gi meg en kilde, og noen av dine egne argumenter til dette..

Hvorfor er det en farlig trend da? Fordi du ikke kan gå trygt på gata uten å risikere å bli banka opp av en "pakkis"? Eller en gjeng kriminelle utlendinger? eller innvandrer?
Anyway, I see your point
Vis hele sitatet...
Du vet like godt som meg at vi aldri kommer til å få noen offisiell oversikt over hva vår kjære nye landsmenn bidrar med. De som vet har fått munnkurv. Fremskrittspartiet prøvde å lage et innvandrerregnskap, men kom ikke av flekken.
Nå er jeg i den heldige situasjon at en av mine studiekamerater jobber i Rikstrygdeverket. Det er 325.000 uføretrygdede i landet, av dem er 200.000 fra andre land. Begynner du å skjønne hvor dette går hen?
Jeh har også mange bekjente i drosjemiljøet, og hvem tror du er mest representert av de som får gratis drosje? (TT-kort) Jo innvandrerkvinner!
Hvem er det som betaler dette? Våre kjære nye landsmenn? De har som regel ikke bidratt med en krone.
Hvor lenge tror du denne snillismen og sauementaliteten går? Det har gått for langt allerede! Tro på hva du vil, og forlang dokumentasjon! Men det er umulig å få frem dokumentasjon på dette! De som vet det har munnkurv, og vil ikke snakke før det offentlige presset blir for stort. Og, det blir det aldri! Fordi det er for mange sytekopper, sauer og dumsnille nordmenn!