View Single Post
Ja, helt enig i freaker 911. Man lager sin egen bad trip.

Det å ikke være redd for badtripp kan sikkert for noen med mye erfaring være riktig å si. Men hvis man fra normal stand har mye angst.. noia sånn som jeg har.. Er det super angst hvis man da får en heftig badtrip. Det kan bli så heftig at når jeg så kommer til normalen, vil jeg være redd for å plutselig ble fjern på salvia uten å ha røyket det. helt tullete men.

Jeg merker nå etter flere år med hasj røyking at jeg kan lage mine egne badtripper på dette stoffet også.. jeg kan sitte glad og fornøyd med gode venner og se på tv jeg liker.. smiler og ler.. god fjern med mye godis.. så plutselig tenker jeg. åh.. tenk hvis jeg får noia nå a.. og så damer og herrer...DA ER VI IGANG... He he he.. Jeg blir ofte is kald.... hele ryggen,, hendenen mine blir som is.. nesten så de ser blå ut,.. Pulsen min speeder opp så det gjør vondt når hjertet slår..Jeg kan kjenne adrenalinet pompe inn i blodet.. også tenker jeg... hva gjør jeg nå.. hva gjør jeg nå.. også har jeg det kjiipt helt til jeg sovner... Har skjedd flere ganger nå.. og jeg hater det så intenst as..

Det har sikkert mye sammenheng med at jeg har angst fra før.. Jeg kan i det normale liv få "badtrip" jeg kan sitte med noen mennesker jeg ikke kjenner så godt.. og så tenker jeg den ufrivillige tenken. TENK HVIS JEG FÅR ANGST NÅ, det hadde vært pinelig det. Også prøver jeg så hardt jeg kan å ikke få det.. men så får jeg det... munnvikene mine får kramper.. klarer ikke å blunke automatisk.. hendenen mine sjelver.. klarer ikke å holde blikket med de jeg snakker med.. og faller helt ut av samtaler osv... Det samme med at jeg kjenner adrenalinet pomper inn..

Dette har skjedd fler ganger.. 2 ganger når dette har skjedd har jeg tenkt at jeg nå om noen sekunder kom til å misste helt kontroll over kroppen min og at jeg vil falle som en stokk på gulvet og at alle de angst krampene jeg da har vil bli dobbelt så ille og at de vil få meg til å riste på gulvet der jeg da kom til å ligge... hELDIGVIS Har det aldri skjedd...

Når dette skjer må jeg bare sette meg på et bad og puste rolig... meditere, uten at jeg har en anelse hva jeg driver med..

Det som er rart med dette er at jeg kan få det av 4 kopper sterk kaffe... da får jeg utrolig fort angst.


Jeg har blitt rådet å spise noen piller for dette.. da av faren min som er psykiater.. men dette skal jeg få orden på selv og ikke av noen piller.. Tenker på å melde meg på et meditasjons kurs..


Oy dette ble veldig mye om meg.... :O