View Single Post
Jeg leste overskriften og bare måtte innom her for å fortelle hva jeg klarte å prestere for noen uker siden på jobb. Ok, her er historien:

Jeg jobbet på "Snehvit" prosjektet i Hammerfest. Her bodde vi på brakker i 2 uker mens vi var der og jobbet. Vi jobbet fra 07:00 til 19:00 hver dag, så hver kveld etter jobb dro vi alltid på puben og hadde oss pilt.
Så var det en kveld/natt da: Jeg var på puben, og drakk meg brisen. Ruslet deretter på brakkerommet og la meg i senga. Klokka 02:30 våkner jeg opp, pissatrengt som faen! Så pissatrengt at jeg putter hånden nedi bokseren og slår knute på den til jeg kommer meg på dassen.
Alle brakkerommene har sellfølgelig egen dass, men "merkelig" som jeg var gjekk jeg med hånda nedi boxeren og rett forbi min egen dass, låste opp døren og gjekk uti gangen.
I denne gangen er det kun soverom (57 rom i hver etasje tror jeg). Så går jeg der da bortover gangen for å leite etter dass.....hvem tror dere møter meg midt i gangen? Jo, der kommer det en securitas dame inn døra for å sjekke at alt går stille og rolig for seg. Der står jeg....midt i gangen foran henne med hånda på pikken.
"Hva driver du med" spørte hun meg.
"Ehh...jeg må på do" sier jeg....
"Jamen, gå på rommet ditt da vel...du har jo toalett der??"
"Oki" sier bare jeg....og da begynner ting å gå opp for meg....hvorfor i helvette er jeg her ute???

Det var så jæævla pinlig når jeg "våkna" der ute foran henne, hehehe Jeg har rett og slett vært våken mens jeg har gått i søvne. Jeg vet det høres helt sprøtt ut, men slik var det altså Utrolig pinlig! Håper jeg aldri treffer den securitasdama igjen (Fin var hun og)